ANKIETA WSTĘPNA

Dane posłużą wypełnieniu dokumentów projektowych w Twoim imieniu przez organizatora wsparcia. Gotowe dokumenty zostaną przesłane na Twój adres e-mail podany w ankiecie.
Dokończeniem formalności jest odesłanie podpisanych dokumentów do organizatora:
  • w przypadku dysponowania podpisem kwalifikowanym, dokumenty można odesłać w formie elektronicznej,
  • w przypadku braku podpisu kwalifikowanego, lub w przypadku kiedy zgłoszonych jest więcej osób i co najmniej jedna nie dysponuje podpisem kwalifikowanym, dokumenty należy wydrukować, podpisać tradycyjnie i odesłać pocztą, kurierem lub dostarczyć bezpośrednio do organizatora.
Dane które potrzebujemy w celu kompletnego wypełnienia dokumentów (formularzy wymaganych w projekcie) i umowy wsparcia:
1. Pełna nazwa firmy (zgodna z KRS lub CEIDG):
2. Osoba podpisująca dokumenty w imieniu podmiotu zgodnie z dokumentami rejestrowymi:
3. Osoba kontaktowa w imieniu zgłoszonego przedsiębiorstwa, jeśli jest inna niż wskazana w pkt. 2
4. Status przedsiębiorstwa
  • ostatni zamknięty rok obrachunkowy
  • status przedsiębiorstwa rok wstecz
  • status przedsiębiorstwa dwa lata wstecz
5. Dane finansowe (NIE DOTYCZY JDG) w przypadku podmiotu zbiorowego (spółka/fundacja/stowarzyszenie)- można pobrać z dostępnego rejestru KRS, wartości powinny być podane w walucie Euro:
  • ostatni zamknięty rok obrachunkowy:
    obrót
    lub całkowity bilans
  • status przedsiębiorstwa rok wstecz:
    obrót
    lub całkowity bilans
  • status przedsiębiorstwa dwa lata wstecz:
    obrót
    lub całkowity bilans
6. Ilość osób zatrudnionych na umowę o pracę:
  • ostatni zamknięty rok obrachunkowy:
  • rok wstecz:
  • dwa lata wstecz:
7. Jeżeli w ostatnich trzech latach obrachunkowych status przedsiębiorstwo uległ zmianie, to przez jakie przesłanki? (ilość zatrudnionych/roczny obrót/bilans roczny/inne-jakie?):
8. Czy firma jest powiązana z inną firmą? (proszę je wymienić i podać NIP/y):
W przypadku powiązań, organizator będzie kontaktował się indywidualnie w celu sprawdzenia statusu MMŚDP i uzupełnia niezbędnych danych do formularzy
Dane uczestników szkolenia:
Jeśli zakończyłeś etap zgłaszania uczestników, zakończ proces.
Wciągu 3 dni wyślemy do ciebie przygotowane dokumenty zgłoszeniowe. Jeśli ankieta zawiera błędy lub nie uzupełniłeś wszystkich wymaganych pól, nasz specjalista skontaktuje się z Tobą!
Informacje dodatkowe.
  • Po otrzymaniu formularzy zgłoszeniowych, wymagane jest wypełnienie ankiety sprawdzającej wiedzę dla każdego zgłoszonego uczestnika. Możesz to zrobić wcześniej:
    • nie szukaj odpowiedzi w internecie, ankieta ma charakter informacyjno- statystyczny a jej wynik będzie decydował o tym, czy możesz przystąpić do projektu,
    • wypełnienie ankiety z wynikiem powyżej 66% uniemożliwia udział w projekcie,
    • wypełniona ankieta powinna trafić do organizatora.
  • Ankieta sprawdzająca wiedzę Uczestników w obszarze nisko i zeroemisyjności.docx
  • Wymagane kopie umów o pracę uczestników (dotyczy pracowników) – dane newralgiczne m.in. wysokość wynagrodzenia – mogą być „zamazane”.
  • Kopię umowy o pracę zgłoszonego pracownika, można zastąpić zaświadczeniem, w którym pracodawca potwierdza zatrudnienie.
  • Na dzień podpisania umowy projektowej przez beneficjenta, wymagane jest posiadanie zaświadczeń z datą nie wcześniejszą niż 1 miesiąc:
    • zaświadczenie z ZUS dla firmy o nieposiadania zaległości z tytułu należności publicznoprawnych dla JDG i podmiotów zbiorowych: spółka/fundacja/stowarzyszenie,
    • zaświadczenie z US dla firmy o nieposiadania zaległości z tytułu należności publicznoprawnych dla JDG i podmiotów zbiorowych: spółka/fundacja/stowarzyszenie,
    • zaświadczenie o niekaralności (KRK) dla osoby podpisującej dokumenty a wskazanej w dokumentach rejestrowych zgłoszonego przedsiębiorstwa,
    • zaświadczenie o niekaralności (KRK) dla podmiotu zbiorowego tj.: spółka/fundacja/stowarzyszenie.
  • Złożenie wniosków o wydanie zaświadczenia powinno nastąpić z odpowiednim wyprzedzeniem, ponieważ czas oczekiwania na wydanie zaświadczenia w formie elektronicznej wynosić może od 1 (US i ZUS) do 14 dni (sąd w przypadku KRK).
  • Zebranie odpowiedniego zaświadczenia bezpośrednio w urzędzie/sądzie właściwym dla miejsca rejestracji podmiotu (pominięcie drogi elektronicznej), skutkuje szybszym terminem otrzymania zaświadczenia.
  • Organizator może starać się o pozyskanie zaświadczeń w imieniu beneficjenta na podstawie odpowiedniego pełnomocnictwa (wymagane są dodatkowo opłaty skarbowe za udzielnie pełnomocnictw) – w takim przypadku prosimy o kontakt.

Dostępność cyfrowa